piątek, 16 stycznia 2015

WITKA

Hejka. Jest godzina 16:10. Od kilkudziesięciu minut próbuję zacząć pisanie tego bloga. Nie potrafię się witać z ludźmi.
EDIT: 16:39, a ja nadal nic nie napisałam -.-

Nie mam pojęcia, jak zacząć. Nigdy nie pisałam jakichś większych recenzji. Zawsze musi być ten pierwszy raz, prawda?

Może najpierw coś o mnie...

Jestem licealistką - można mnie zatem określić młodą kózką :)

Kocham zwierzęta - mam swoiste ZOO w domu :D

Ubóstwiam teatr - sama gram w amatorskich teatrach od... wielu, naprawdę wielu lat.

Jestem zakochana w książkach.... Nie. To złe określenie. Kocham historie. Każdy człowiek jest w stanie coś stworzyć za pomocą wyobraźni. Książki i spektakle teatralne były pierwszymi wrotami do krainy fantazji. Później pojawiły się filmy. Po nich mangi i anime. Następnie zafascynowały mnie opowiadania pisane w necie przez zwykłych, szarych ludzi.

Często znajomi pytają mnie o dana książkę. Zastanawiają się, czy jest ona godna polecenia. Jeśli nie znam danego tytułu, to się z nim zapoznaję - a następnie wygłaszam opinię. Często też zupełnie obcy ludzie w księgarniach biorą mnie za pracownicę i proszą o poradę.

Może przejdę do sedna:
Mogę Wam polecić książkę/mangę, gdy: 
pragniecie zrobić komuś prezent;
chcecie coś przeczytać, ale nie wiecie, co;
czasami możecie mi nawet podać dany tytuł do zrecenzowania...

Jestem cała do Waszej dyspozycji :)

W trakcie weekendu pojawią się pierwsze recenzje :)
EDIT: 16:59 - wreszcie skończyłam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

każda opinia się liczy!